Distribuitor autorizat software C.T.C.E. Piatra Neamt
Facebook Twitter Google
Informatii telefonice Lu-Vi: 09-17
0720 528 028

Evaluarea anuala a personalului din invatamant - Part 2

Inapoi
Home » Blog » Evaluarea anuala a personalului din invatamant - Part 2
Evaluarea anual? a activit??ii personalului din unit??ile de înv???mânt preuniversitar-part.2
16/06/2020

Evaluarea anuală a activităţii personalului din unităţile de învăţământ preuniversitar - partea 2/2

 

Potrivit art. 40 din Codul Muncii din 24 ianuarie 2003 (Legea nr. 53/2003 republicată), angajatorul are, în principal, următoarele drepturi:

 

a) să stabilească organizarea şi funcţionarea unităţii;

b) să stabilească atribuţiile corespunzătoare fiecărui salariat, în condiţiile legii;

c) să dea dispoziţii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalităţii lor;

d) să exercite controlul asupra modului de îndeplinire a sarcinilor de serviciu;

e) să constate săvârşirea abaterilor disciplinare şi să aplice sancţiunile corespunzătoare, potrivit legii, contractului colectiv de muncă aplicabil şi regulamentului intern;

f) să stabilească obiectivele de performanţă individuală, precum şi criteriile de evaluare a realizării acestora.

 

În domeniul educaţiei şi al formării profesionale prin sistemul naţional de învăţământ, Legea nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completările ulterioare reglementează structura, funcţiile, organizarea şi funcţionarea sistemului naţional de învăţământ de stat, particular şi confesional și are ca viziune promovarea unui învăţământ orientat pe valori, creativitate, capacităţi cognitive, capacităţi volitive şi capacităţi acţionale, cunoştinţe fundamentale şi cunoştinţe, competenţe şi abilităţi de utilitate directă, în profesie şi în societate.

 

Testeaza iLegis

Statutul personalului didactic din învăţământul preuniversitar este reglementat în Titlul IV al Legii educaţiei naţionale.

 

Personalul nedidactic din educație îşi desfăşoară activitatea în baza Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Publicăm pentru cititorii fideli ai LEGIStm, fișele-cadru de evaluare ale următoarelor posturi/funcții din învățământul preuniversitar:

 

  1. inspectori şcolari generali, inspectori şcolari generali adjuncţi
  2. directori ai palatelor copiilor/caselor corpului didactic;
  3. directori și directori adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar; 
  4. inspectori şcolar;
  5. cadrele didactice în învăţământul preuniversitar;
  6. bibliotecari, documentariști, redactori;
  7. informaticieni;
  8. laboranți;
  9. tehnicieni;
  10. pedagogi şcolari;
  11. instructori de educaţie extraşcolară;
  12. asistenți sociali;
  13. corepetitori;
  14. mediatori şcolari;
  15. secretari;
  16. administratori financiari (contabili);
  17. instructori-animatori;
  18. administratori de patrimoniu;
  19. profesori documentariști;
  20. angajați contractuali/personal nedidactic.

 

La cerere, vă putem furniza fișele de evaluare în format editabil cât și alte modele-cadru.

 

Autor: Ionut NISTOR - Jurist si LEGIStm

 

Daca ti-a placut acest articol si vrei sa fii la curent cu ultimele informatii legislative, urmareste-ne pe Facebook, selecteaza din meniul "Following/Urmareste" casuta "See first/Vezi mai intai".

Multumim!

 

 

Copyright © 2004-2019. Toate drepturile rezervate LEGIS TM

iLegis
Legislatie Romaneasca
Legislatie Europeana
Practica Judiciara
Jurisprudenta Romaneasca si Europeana

CERE OFERTA NOASTRA!
Copyright © 2020. Toate drepturile rezervate LEGIS TM. Web design by Royalty