Distribuitor autorizat software C.T.C.E. Piatra Neamt
Facebook Twitter Google
Informatii telefonice Lu-Vi: 09-17
0720 528 028

Solutii gasite de restaurante - COVID19

Inapoi
Home » Blog » Solutii gasite de restaurante - COVID19
take away legistm
25/06/2020

Ce soluții au găsit restaurantele pentru a depăși criza provocată de Covid? 

 

Cum toate restaurantele, barurile, cafenelele și localurile publice au fost închise odată cu instalarea stării de urgență pe teritoriul României, ca măsură de limitare a răspândirii noului coronavirus, potrivit Ordonanței Mitare nr. 1 emisă de MAI, antreprenorii acestui sector au fost nevoiți să “supraviețuiască” acestei perioade. 

 

În acest sens, o mare parte dintre aceștia s-au îndreptat spre mediul online, preluând comenzi fie pe site-urile proprii, fie prin intermediul unor platforme de domeniu. De asemenea, și platformele s-au adaptat cerințelor pieței și au găsit soluții pentru a livra comenzile, evitând contactul direct dintre livrator și client. 

 

Platforma Take Away a transmis un mesaj clienților: “(...) Ca măsură de protecție, am introdus livrarea fără contact fizic direct. Comenzile vor fi lăsate la ușă pentru a evita contactul direct cu livratorul. Te rugăm să reții că este necesară plata online pentru livrarea fără contact direct.” 

 

Simona Croitoru, co - proprietar al Saint Roastery, a declarat pentru Ziarul Financiar: “Ne vom adresa cu precădere clienților rezidențiali pentru a trece peste aceste momente dificile. Echipa va rămâne în aceeași formulă, nu va pleca nimeni. Pentru a ne acoperi costurile operaționale, pe care le vom tot optimiza, ar trebui să vindem undeva între 100 și 150 de pungi de cafea de 250 de grame pe săptămână. Nu vorbim aici de profit, doar de plata salariilor și a celorlalte taxe obligatorii.”

 

Dacă pe perioada stării de urgență lucrurile nu au fost foarte ușoare pentru patronii localurilor publice, nici acum situația nu este foarte ușor de gestionat. 

 

Testeaza iLegis

 

În continuare, localurile se bazează foarte mult pe serviciul de delivery, servirea la mese pe terase fiind oarecum restricționată de măsurile de limitare a răspândirii virusului, fiind obligatorie distanțarea socială, precum și purtarea mănușilor și măștilor de protecție de către personalul de servire. De asemenea, localurile trebuie să dispună de dezinfectant pus la dispoziția clienților. 

 

În concluzie, salvarea pentru firme în această perioadă, vorbind aici atât de restaurante, cât și de alte domenii de activitate, a venit din mediul online, acolo unde a fost posibil acest lucru. Pentru unele dintre acestea, activarea în mediul online a fost benefică și iau serios în considerare posibilitate de a continua astfel și mai departe. 

 

Text: LEGIStm

 

Daca ti-a placut acest articol si vrei sa fii la curent cu ultimele informatii legislative, urmareste-ne pe Facebook, selecteaza din meniul "Following/Urmareste" casuta "See first/Vezi mai intai".

Multumim!

 

 

Copyright © 2004-2020. Toate drepturile rezervate LEGIStm.

iLegis
Legislatie Romaneasca
Legislatie Europeana
Practica Judiciara
Jurisprudenta Romaneasca si Europeana

CERE OFERTA NOASTRA!
Copyright © 2020. Toate drepturile rezervate LEGIS TM. Web design by Royalty